گروه صنعتی سالید

خدمات پانتوگراف لیزری

دستگاه پانتوگراف

دستگاه پانتوگراف در صنعت ایران از حدود نیم قرن پیش در صنعت حکاکی مورد استفاده قرار می گرفته است.  کار با این دستگاه به تجربه کاری ، دقت و حوصله بالا  همچنین ساخت کلیشه نیاز دارد، تا نتیجه کار  مطلوب باشد. همچنین استفاده از این دستگاه زمانی بهترین گزینه ممکن بوده  و از جایگاه مهمی در صنعت حکاکی برخوردار بوده است. امروزه با ورود دستگاه های حکاکی لیزری، با توجه به دقت و سرعت و کیفیت  و همچنین عدم نیاز به شابلون و همچنین قابلیت تکرار  طرح مورد نظر بدون تاثیر اپراتور دستگاه های پانتوگراف جایگاه خود را از دست داده است.  گروه صنعتی سالید، با تکیه بر تحصیل و تجربه در زمینه ساخت و طراحی انواع ماشینهای لیزری و با توجه به  کاربرد لیزر در صنعت پا به عرصه وجودی گذاشت و از همان ابتدای کار استفاده از دقیق و بروز ترین ماشینهای لیزری به منظور حکاکی و پانتوگراف را در دستور کار خود قرار دارد.

در حال حاضر این دستگاه قابلیت حکاکی طرح شما را روی انواع سطوح صاف و منحنی را دارد، حکاکی بر روی سطوحی که قابلیت ابزار مکانیکی وجود ندارد نیز انجام می شود.

حکاکی لیزری فلزات در شرکت سالید

یکی از ساده ترین دستگاه های حکاکی لیزری دستگاه پانتوگراف است که همانند یک دستگاه CNC قابل استفاده است.

حکاکی لیزری و پانتوگراف لیزری در شرکت سالید

از جمله کارهایی که در زمینه حکاکی روی فلزات با دستگاه پانتوگراف در شرکت سالید انجام می شود عبارتند از :

علاوه بر موارد ذکر شده شرکت سالید دارای مهارت حکاکی روی انواع فلزات  مانند حک استیل، حک نقره، حک طلا، حک فولاد، حک آلومنیوم، حک چدن، حک مس، حک روی فلزات سخت، حک قطعات آبکاری شده  می باشد.

حکاکی لیزری فلزات

گروه صنعتی سالید با ارائه نمونه کارهایی در زمینه برش لیزری فلزات ، برش آلومینیوم ، حکاکی لیزری فلزات ، ساخت قالب بادی ، ساخت قطعات پلاستیکی و فلزی به عنوان یک قالب ساز پلاستیک آماده پذیرش سفارش و ارائه نمونه کار به مشتریان گرامی میباشد.

گروه صنعتی سالید
ارسال در واتساپ