گروه صنعتی سالید

آشنایی با واحد قالب سازی

 

درباره مجموعه قالبسازی و قطعه سازی گروه صنعتی سالید

مجموعه قالبسازی و قطعه سازی گروه صنعتی سالید با دارا بودن تجهیزات پیشرفته قالبسازی و قطعه سازی در شهر کرج و همچنین کادری متخصص و تحصیل کرده در زمینه قالب سازی ساخت و تولید و مهندسی معکوس اماده ارائه خدمات طراحی ساخت و تولید قالب های صنعتی پیچیده و قطعات صنعتی مختلف میباشد.

ما با افتخار اعلام میکنیم که یکی از کاملترین مجموعه قالب سازی در استان البرز میباشیم مجموعه ای که با دارای بودن گروه طراحی با امکاناتی نظیر دستگاه اسکن سه بعدی (اپتیک)و پرینتر ۳ بعدی و گروه ۵ نفره طراحی و همچنین دستگاه های لیزر پیشرفته برش و حکاکی در کنار مجموعه قالب سازی کامل متشکل از دستگاهای فرز سی ان سی و مابقی دستگاه های موجود در شرکت کلیه عملیات طراحی و ساخت و تولید در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت انجام خواهد گرفت.

گروه صنعتی سالید با سالها تجربه در زمینه ساخت قالب های صنعتی مفتخر است گام کوچکی در زمینه تامین قالب برای صنایع مختلف تولید کشور برداشته و بسیاری از قالب های صنعتی مورد نیاز صنایع داخل که در گذشته از کشورهای اروپایی و آسیایی وارد میشد توسط متخصصین داخلی و با همت جوانان  و مهندسان کشورمان در کشور تولید کرده و به صنایع مختلف عرضه می کند .

ساخت قالب توسط گروه صنعتی سالید زیر مجموعه هلدینگ صنعتی کارامکس با بهترین کیفیت در کشور انجام میپذیرد. ما یکی از بهترین سازنده های قالب تزیق پلاستیک در ایران هستیم.

بازدید شما از مجموعه سالید و نمونه کارهای ما باعت خرسندی و سرافرازی ماست.

گروه صنعتی سالید
ارسال در واتساپ